zaterdag 1 juli 2023

Herinnering.

 Vanmorgen kreeg ik een herinnering op facebook...

10 jaar geleden verwelkomde ik mijn 100e volger.
In tien jaar uitgegroeid naar een dikke 3500 op facebook en een kleine 1000 op instagram. WAAW!
Dikke dankje wel daarvoor. Gewoon voor wie jullie zijn, jullie leuke comments op posts en stories, hilarische DM's, jullie vragen waar ik soms echt even over moet nadenken en vooral ook jullie geduld. Geduld om met mij mee te groeien en alle stappen en sprongen te volgen die ik maak, die Chrit en ik samen maken.
Jullie loyaliteit merk ik en voel ik. Afgelopen zaterdag was onze open dag boven verwachting. We waren bekaf aan het einde van de dag, maar we hebben ervan genoten.
Ik heb het al vaker gezegd: zonder jullie geen Arme Duivel: MERCI!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.