dinsdag 31 oktober 2017

Ruimdenkende poppenmoeder gezocht...



Zo op het eerste gezicht denk je, wat een leuke pop, wat een lief ding, die is gelukkig... Maar niets is minder waar. Ze is op zoek naar een nieuw thuis, een warm nest waar ze geaccepteerd wordt zoals ze is.

Ik heb het niet over het kleine scheurtje tussen haar ogen, maar over de heupfractuur die ze onder haar jurkje verbergt. Misschien is dat met een liefdevolle operatie te verhelpen, maar de pop kan met wat steun zitten, dan zie je er zo al niks van.


Ik was haar vandaag in aan het pakken, ze zou naar een nieuw huis gaan, noppenfolie om de beentjes aan het doen. Ineens had ik een been in mijn hand. Terwijl ik haar behandelde alsof ze van porselein is. De kopers heb ik verwittigd, en daarop het aankoopbedrag teruggestort.
Daarom zoeken we een ruimdenkende poppenmoeder...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.