zondag 24 oktober 2021

Herfstzon.

Vanmorgen liep ik door de tuin, zonnestralen op mijn gezicht. Ik genoot, het voelde warm, ondanks de nachtvorst. De tuin is niet af, maar elke morgen als ik richting de kippen loop, is het genieten. Het is echt iets van ons, iets nieuws, het voelt eigen.



Terwijl ik daar liep, bedacht ik dat ik al lang geen blog meer heb geschreven. Het is de laatste tijd best druk. De voorbereidingen van Winter Wonderland op 13 en 14 november zijn in volle gang. Daarnaast vraag de grote Haelense kerstmarkt op 28 november ook wel wat tijd. Het is niet erg, het is de aanloop naar een leuke periode. Vorig jaar gingen beide immers niet door en dat jaar lijkt alles wel mogelijk. 



In de voorbereiding van Winter Wonderland hebben we vandaag al met wat meubels geschoven, het is bijna niet te doen om alles in 1 week voor te bereiden in mijn uppie, en vandaag was er wat tijd, dus zijn we maar begonnen. Verder achter de schermen al veel geprijsd en voorbereid. Het geeft een relaxed gevoel, het idee dat we tijd genoeg hebben... 



Afgelopen week hebben de kas opgeruimd. Die lag vol met hout, latten en platen, over van de verbouwing. Een gedeelte hebben we in pasklare stukken voor de kachel gezaagd, een paar dingen bewaard en de rest is richting de stort. 

Onze kas is bedoeld als wintertuin, waar je kunt zitten in de warmte van de zonnestralen, maar het is nu ook een ideale plek om wat planten vorstvrij te laten overwinteren. Beide kan nu weer...



We gaan vooruit, niet hard, maar dat hoeft ook niet. Met kleine stapjes kom je er ook.

Fijne zondag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.