zondag 23 december 2018

Kerst in aantocht

De laatste week was het hier redelijk rustig, project 300 planken en 1500 schroeven is voltooid. Ik heb er geen foto's van gemaakt, laat ik het samenvatten als dat de arbodienst ons steiger nooit goedgekeurd zou hebben. Het zit ertegen en het is prima zo.

Verder heb ik veel opgeruimd, oud papier en oud ijzer weggebracht en een paar lampen opgehangen en gaandeweg zijn er wat spullen die we al jaren niet gezien hadden weer tevoorschijn gekomen. De loods wordt leger en het huis wordt gezelliger.

Mijn grote wens, een grote kerstboom, hij staat. Lekker volgehangen met kitsch.

Langzaam maken we ons op voor het eerste kerstfeest in ons nieuwe huis. Zonder stress, zonder gejaag. Morgen boodschappen doen, kijken wat er nog is en dat tot een kerstdiner samenvoegen. Naar mijn idee beter dan gedoe met recepten en stad en land af moeten reizen omdat je een ingrediënt niet kunt krijgen. Dus wat wij met kerst eten... geen idee, zien we morgen wel...


Chrit en ik wensen jullie allen een heel gezellig en vredig kerstfeest. Geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.