zondag 16 december 2018

Wat een week, wat een week...

Ik ben wat later vandaag met mijn verhaaltje, maar hier komtie:
Laat ik maar met donderdag beginnen, de dag dat de zaag weigerde, daarvan vertelde ik jullie al. Na 150 plankjes en 750 schroeven van de totaal 300 en 1500, die ik dacht in 2 middagen te kunnen monteren... NOT... Van te voren was de bouwlamp al omgekieperd bij het verplaatsen van het steiger. Mijn balken waren te kort en er was maatverschil in de breedte. Zo'n dag dus. Bij het boren van een gat, kwam meer stucwerk mee dan gepland. Zo'n dag dus. Ik ben op een gegeven moment maar gewoon gestopt. Veilige keuze, goede keuze.

Groot was het contrast met vrijdag, Samen met Chrit de musical 'Soldaat van Oranje' gezien in de theaterhangaar in Katwijk. Geweldig, grandioos, groots. Het verhaal komt enorm binnen. Genoten!
Van te voren nog in Leiden geweest, leuke stad en in een antiekwinkeltje wat leuks gekocht voor in de nieuwe winkel. Een super dag.

Dit weekend was de grote verhuizing. We hebben tot nu toe maar een kwart van het huis gebruikt, de helft is winkel in verbouwing, een kwart was bovenverdieping in verbouwing. Dat laatste is klaar en kan ingericht en het bed kan uit de woonkamer richting boven. Loodzwaar dat ding.
We zijn hier nu een week of 12 en er stonden wat dingen onhandig in huis. Einde van het verhaal is dat werkelijk elk meubelstuk van de plek is geweest en we een totaal andere inrichting hebben dan voorheen. Toch hebben we her en der nog wat verhuisfittingen hangen, elke keer netjes net buiten de foto.



Niettemin heerlijk geslapen vannacht op de eerste etage in een waanzinnig mooie kamer, die aanvoelt alsof het een luxe hotelkamer is. En in de ochtend als verrassing sneeuw... op het dak van de kerk... een heerlijk winters tafereel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.