woensdag 1 april 2020

Private shopping.

Daar ben ik weer met de belevenissen van de dag.
Laat ik beginnen met te zeggen hoe dankbaar en blij ik ben met de tulpenverkoop van afgelopen weekend. Na een uurtje uitverkocht. Niet voorzien, niet verwacht, super. Het zelfbedieningssysteem blijkt prima te werken.

Mijn plan was om na 6 april weer (met deurbeleid) open te gaan, maar gezien de gisteren aangekondigde verlenging van maatregelen lijkt me dat niet verstandig. We houden 1 mei voorlopig maar aan als streefdatum.
Tot die tijd gaan we elke zaterdag en zondag de zelfbedieningskar buiten zetten (bij goed weer) en we proberen daar wat te wisselen in aanbod. Jullie zijn blijkbaar graag omgeven door een bloemetje of een plantje, die boodschap is ons duidelijk.

Wat we verder gaan toevoegen is private shopping. We kunnen de winkel openen op afspraak voor maximaal 1 duo, bij voorkeur zonder kinderen. Alles binnen de richtlijnen van het RIVM. We hebben dit al meerdere malen gedaan de afgelopen weken en het werkt prima. Dit kan in principe nagenoeg elk moment van de week.
We zorgen dat de winkel gezellig is, er staat nog meer dan genoeg...

Ik krijg geregeld vragen die me ontroeren: of ik een bloemetje kan regelen voor een bewoner van het zorgcentrum hier in Haelen. Ja, dat kan ik, met alle plezier zelfs. Vandaag heb ik diverse kaartjes op de post gedaan, hier gekocht en geschreven en met een boodschap onderweg naar een adres in den lande. Er staan pakketjes hier klaar die worden afgehaald door klanten.
Dus als ik je kan helpen, laat van je horen. Ik doe het graag!

En jullie zien het op de foto. Project kas is ongeveer halfweg. Eigenlijk alleen het glas nog schoonmaken en erin zetten. Maak jullie geen zorgen... ik heb hierna nog projectjes genoeg :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.