zondag 18 november 2018

Bouwperikelen week 7.

Het was een aparte week. Chrit is overdag werken en dan ben ik veel alleen hier bezig. En dat motiveert niet echt, het is ook koud op de bovenverdieping, de nieuwe radiatoren hangen nog niet. Uit frustratie ook een keer met gereedschap gegooid deze week, de eerste keer pas in 7 weken, dus dat valt eigenlijk nog mee ;-)



Gelukkig kwam mijn schoonvader een dag helpen, mijn vader liep ook gelijkertijd binnen en de sfeer en snelheid was terug. Alle bouwrommel werd opgeruimd en de container is bijna vol. Die staat al een tijdje bij de buren voor het raam en mag ook wel eens weg...

Intussen begon project trappaal. We hadden er eentje en ernaast stond een lelijk ijzeren hekje. Dus moest en zou er een tweede trappaal komen. Het heeft 2 dagen gekost, maar de kopie op maat is er. Eigenhandig gemaakt. Toch wel trots op. Op de foto zie je ook de schuurde vloer en de vernieuwde elektra.



We gaan vooruit. De trap wordt afgebrand / gekrabt momenteel. Het kost tijd, maar het gaat best goed. Streven is dat alles geschuurd en stofvrij is voor de schilder komt.



Het goede nieuws van deze week is dat ik 4 kilo ben afgevallen en daar ben ik happy mee :-) En dat ondanks dat we goed aan het eten worden gehouden. Moeder en schoonmoeder zorgen voor bakjes met eten of soep, tante Wilma lijkt speciaal voor ons een bakstudio begonnen te zijn. De nieuwe bewoonster van ons oude huis kwam wafels brengen. Dat is toch hartverwarmend, dat is genieten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.