zondag 4 november 2018

stuc/stof/rommel/puin


Ik denk wel eens dat dit een test is... Ik hou van netjes, schoon en opgeruimd en om het hier zo te houden is een bijna onmogelijk zaak. Waar stof vandaan komt weet ik niet, dat het er eigenlijk altijd is, is mij duidelijk geworden. Ondanks mijn strenge deurbeleid, waarbij deuren tussen schone en stoffige ruimtes gesloten zijn en soms ver omlopen noodzakelijk is.





















Niettemin zijn er wel weer vorderingen, de stukadoor is klaar. Alles is wit en glad.


















Vandaag hebben we geschuurd en bijgewerkt en Chrit heef de trap afgekrabt (met een plamuurmes)


Rob heeft afgelopen week de deuren geschuurd en mijn vader heeft de tuin gedeeltelijk aangeplant.



Tussendoor hebben we nog een huis overgedragen...












Komende week staan er allemaal kleine dingetjes op de planning. Van die klusjes die veel tijd kosten, maar waar je amper resultaat van ziet. Ze moeten gedaan worden...
Zaterdag wordt een groot gedeelte van de elektra van de nieuwe winkel aangelegd en daarna kunnen de tapijttegels met al hun stof op de container. Ik denk dat de buren dan ook blij zijn, want hij staat toch wel voor hun raam...
We hobbelen voort... Stof of niet...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.