zondag 20 januari 2019

Regels en platen.

Dat was het deze week.
Dit weekend waren en geen verplichtingen van welke aard dan ook, dus Chrit en ik hebben 3 dagen doorgewerkt in de winkel. Chrit voornamelijk stucwerk en ik timmerwerk. Meters gemaakt.

Het tussenwandje boven en de meterkast beneden zijn grotendeels klaar. Onze vaste timmerman zit in de lappenmand, dus heb ik zelf de deuren in de meterkast gehangen. Het geheel is een eigen ontwerp, van nul af aan gemaakt. Het kozijn ook, om de oude deuren heen.

Stiekem gaat het toch best wel hard. Het is niet zo dat we elke dag de klok rond klussen, af en toe liggen we ook op de bank voor de TV.

Tussendoor was ik deze week nog met 2 collega's op inkoop. Een antiekhandelaar op leeftijd ging opruimen. We togen er gezamenlijk heen. Het bewijs is geleverd dat je gerust met 3 bedrijven samen op 1 plek kunt inkopen. Mijn bus was nagenoeg vol en we hebben als afsluiting samen lekker gegeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.