zondag 27 januari 2019

Perspectief.

Perspectief is het punt van waaruit je iets bekijkt... Als ik een foto maak, probeer ik dat altijd iets anders te doen dan ooghoogte. Vandaag maakte ik wat detailfoto's van stukken winkel die voltooid zijn. Het vordert echt hard. Chrit en ik hebben al een aantal keer de woorden 'GAAF' en 'WAAW' gebruikt.

Ook vandaag werd er weer geklust, mijn vader kwam nog even, we moesten flink boren om een voorziening voor de toekomstige houtkachel te kunnen plaatsen. Gisteren kregen we hulp van een vriend en hebben we ook nagenoeg de hele dag geboord om lattenwerk tegen de muren te maken. Dat boren doen we als de naastgelegen dokterspraktijk gesloten is. Kwestie van rekening houden met... kwestie van plannen.

Ik boorde wat gaten voor de nisbus van de kachel en vond het laddertje te laag en dacht: 'ik pak even een hogere'...
Een fractie van een seconde later lag ik languit op de grond met boormachine en kleine laddertje bovenop me. Ik zag de winkel van een totaal ander perspectief en zag zowel Chrit als mijn vader verschrikt kijken... En met mij was niets aan de hand. Kwestie van een atletisch lichaam, ahum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.