zondag 17 februari 2019

Kilometers.


Eigenlijk heb ik niet zo heel veel om mooie foto's van te maken. Maar wat ik wel ben, is blij. Niet met dingen die ik jullie kan laten zien, maar wel met veel kabels die in de muur zitten, kilometers. Schakelaars en stopcontacten. En overal licht. Geen haspels, geen verlengsnoeren. Gewoon op een knop drukken en dan is er licht. Het is toch een vorm van luxe die ik wel kan waarderen.

De zon schijnt nu en dat is fijn. Dat motiveert wel extra, iedereen heeft het erover. Gisteren zaten onze elektricien, Chrit en ik op de stoep in de zon te eten. Even tussen de middag naar de frituur, krachtvoer halen. Onze elektricien loopt op frikandellen (XL formaat).
Veel mensen kwam even aanlopen en een praatje maken, het is zo leuk om in het centrum te wonen! Vaak krijg ik te horen dat ze mijn zondag's blog zo leuk vinden. Dan vertel ik iets en zeggen ze: ja, dat heb ik op facebook gelezen.

Afgelopen week kreeg ik hulp van een vriend vanuit Apeldoorn en is alle hardboard van de plankenvloer verwijderd. Direct naar de stort gebracht. Weg ermee. Verder hadden we 2 gezellige etentjes en werd moedertje succesvol aan staar geopereerd.

Komende week komen er 4 nieuwe kozijnen is mij beloofd, ik wacht er al 2 maanden op. We gaan ze zelf erin zetten. Dat zouden we moeten kunnen. Minpuntje is dat het vanaf een ladder moet, want het is op de eerste etage.

Ik hoop jullie volgende week gewoon weer vanaf mijn werkplek te kunnen schrijven en geen foto van mijzelf in een ziekenhuisbed met een ingegipst been te hoeven posten.

Geniet van jullie zon(dag)
Ruud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.