dinsdag 23 april 2019

Waaw.

Waaw is het juiste woord, we zijn allebei verbijsterd, verbaasd, overbluft en apetrots. Trots op onze soulstore, op ons dreamteam, op elkaar, maar vooral op de massale opkomst afgelopen weekend.

Wat waren er veel mensen, veel bekende gezichten, met tranen in mijn ogen mensen in mijn armen mogen sluiten, geknuffeld, handjes geschud. En wat zijn we verwend... Het is maar een opening van een winkeltje heel nuchter gezien, maar wat hebben jullie uitgepakt. En dan de complimenten over het resultaat van de verbouwing, de hoeveelheid spullen (3x zoveel als eerst) en dan toch de ruimte om rustig te kunnen lopen...

The day after was Chrit naar zijn 'andere baas'. Ik bleef achter in een bloemenzee, met chocolade en andere lekkere dingen ertussen. Mijn vader zei voor de grap dat hij een wijnkelder ging uitgraven... het zou niet verkeerd zijn.
Zondagavond na sluitingstijd was er een kleine surpriseparty met vrienden... Zo leuk. Je voelt dat je geliefd bent, dat wij geliefd zijn.





Het dreamteam en de buren zorgden dat jullie en wij niks tekort zijn gekomen. De druim van Haelen werd goed ontvangen (als je nog niet hier bent geweest... het is thee)
Over Haelen gesproken, zoveel bekenden uit het dorp gezien, superfijn!

Dan is dit het moment om de vaste openingstijden bekend te maken:
donderdag èn vrijdag èn zaterdag van 10 tot 16 uur.
 

Dat wil dus ook zeggen dat we nu even alle zeilen bij moeten zetten om donderdag weer een gevulde winkel te kunnen tonen. Gas erop en door.
Het gaat lukken, help is on it's way. De elektricien was net hier en tilde 2 kasten naar de begane grond, ze worden zo opgehaald.

Ik durf er nog geen garantie op te geven, maar ik verwacht... als het goed gaat, en dat hoop ik zo, dat we donderdag een grote aanvulling van woontextiel binnen hebben, veel plaids (ook nieuwe motieven) en ook weer hamamdoeken... Ik laat het jullie weten.

Lieve mensen, ik ben nog niet helemaal bij met het lezen en beantwoorden van jullie reacties en berichtjes. Maar ik wil jullie met een diepe buiging bedanken!
Super, chapeau! (ook namens Chrit)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.