zondag 7 april 2019

Geen weg meer terug.

Het hoge woord is eruit, we openen in het paasweekend, zaterdag, zondag en maandag zijn we open van 11-17 uur. We gaan het redden, hoe dan ook.

Het inrichten vordert in volle vaart. Chrit had afgelopen week vakantie. Eigenlijk kan ik beter zeggen dat hij niet bij zijn reguliere baan heeft gewerkt. Ik zag hem geregeld voorbij komen, slepend met meubels en dozen. Nu klinkt het alsof ik alleen maar op een stoel zit en niks doe, maar ik sta dan ergens op een ladder ervoor te zorgen dat lampen branden... Dat soort dingen, ieder zijn taak.

Mijn schoonouders kwamen nog eens te hulp, mijn schoonmoeder ging verder met de tape van de ruiten te verwijderen, mijn schoonvader verwijderde gras en onkruid uit de achtertuin. Mijn vader kwam daarna weer planten brengen die de grond in gingen. De schilder zette de etalagekozijnen in de grondverf.
Gisteren is het frame tegen de voorgevel gemonteerd en hebben we nog een extra trapleuning naar de eerste etage gemaakt. We hebben een kleine etalage ingericht, de rest is nog afgeschermd...



Vanmorgen ging de wekker heel vroeg en we gingen op pad. Frans praten lukte nog prima en we vonden weer leuke spullen voor de winkel. Niet dat we die nodig hebben, want wat we hebben past nu al niet in het gebouw, dat toch 4x zo groot is... Een beetje voorraad is niet weg zullen we maar zeggen.


Ik krijg geregeld de vraag of we meer open gaan als op de vorige locatie. Jazeker is het antwoord. Het plan is donderdag, vrijdag en zaterdag. De tijden staan nog ter discussie...

Komende week gaat Chrit weer naar 'de baas' en ik ga hier afronden, afwerken en afstylen. Af is af zullen we maar zeggen.
Ik zal gaandeweg ook wat meer van de winkel onthullen, ik weet dat jullie staan te popelen...
Reserveren en prijsopgaves geven voor de opening kan ik helaas niet doen, daarvoor hoop ik op jullie begrip.

Het wordt waaw! Je weet niet wat je ziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.