zondag 9 januari 2022

Tussenstand.

'Uit chaos kun je orde creëren' zei Chrit vanmorgen. Op zich is dat een mooi streven. We zijn nog in stadium chaos momenteel. Zeker in magazijn, winkel en garage.

Er is wel heel veel gebeurd. Het magazijn is geverfd, de rekken staan erin, die moeten nog ingeruimd worden... Er komt nog nieuwe verlichting en nog wat extra stopcontacten. Nu hangt er een TL balk, die vreet stroom en het duurt zo lang voor die eens aanspringt als je op de knop drukt, dat je op de tast al hebt kunnen pakken wat je nodig hebt...


In de winkel is het het met name heel vol en ongestructureerd. Maar met gepaste trots kan ik zeggen: ik ben uitgeteld... de balans is klaar!



In de garage is gesloopt en de oude muur is weer zichtbaar... Daar vindt een proces van selectie, scheiding en recycling plaats, waarbij ook veel weg mag. Ik ben van nature een beetje een hoarder en zie vaak nog potentie in dingen, ik denk een stukje genetica van vaders kant... Ik ben makkelijker in 'loslaten' geworden merk ik... tot vreugde van Chrit, hoewel die eigenlijk hetzelfde is, maar dan met andere artikelen ;-) 



Kortom, het lijkt een puinhoop, dat is het ook... maar er zit schot in de zaak...

Fijne zondagavond allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.